Μία σχέση δυνατή είναι αυτή ανάμεσα στον Εθνικό και τον Φώτη Βασιλόπουλο γι΄αυτό και οι δυο πλευρές ανανέωσαν τη συνεργασία τους για ακόμα μία χρονιά, με τον έμπειρο γκαρντ να προσφέρει τις υπηρεσίες του και του χρόνου στον σύλλογο της Λιβαδειάς

Η ανακοίνωση:

«Ο σχεδιασμός της νέας σεζόν ξεκινά με έναν παίκτη που γνωρίζει καλά τι σημαίνει να ηγείσαι μέσα στο παρκέ.

Ο Φώτης Βασιλόπουλος θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα της ομάδας μας και τη σεζόν 2026-27, επεκτείνοντας τη συνεργασία του με τον σύλλογο.
Με την εμπειρία του από τις εθνικές κατηγορίες, την ηρεμία που προσφέρει στο παιχνίδι και την ικανότητά του να οργανώνει και να δημιουργεί για τους συμπαίκτες του, αποτέλεσε ένα πολύτιμο κομμάτι της ομάδας από τη στιγμή που εντάχθηκε στο ρόστερ την περσινή αγωνιστική περίοδο.
Ένας πραγματικός «μαέστρος» της περιφέρειας, που ξέρει να μοιράζει το παιχνίδι και να καθοδηγεί.
Φώτη, καλή επιτυχία στη νέα σεζόν με υγεία πάνω απ’ όλα!».