Η εικόνα πλαστικών κουβάδων στους αγωνιστικούς χώρους γηπέδων μπάσκετ δεν είναι πρωτόγνωρη στην Ελλάδα. Ισα ίσα που αποτελεί σύνηθες φαινόμενο κάθε φορά που πιάνουν οι πρώτες δυνατές μπόρες και τα κλειστά γυμναστήρια αποδεικνύονται… όχι και τόσο “κλειστά”. Δυστυχώς, όμως, ακόμα και τα πλέον σύγχρονα στάδια της χώρας, δεν ξεφεύγουν από αυτόν τον λυπηρό κανόνα.
Η εικόνα που μπορείτε να δείτε στη σχετική φωτογραφία είναι από το ένα εκ των τριών προπονητηρίων που διαθέτουν τα “Δύο Αοράκια” του Ηρακλείου. Το γήπεδο δηλαδή όπου διοργανώθηκε το All Star Game του 2010 (όπως βλέπετε και από την αφίσα που έχει… ξεμείνει πίσω από τη μία μπασκέτα). Το γήπεδο όπου πριν από ένα μήνα ο Παναθηναϊκός έδωσε αγώνα για την Ευρωλίγκα με τη Λοκομοτίβ Κούμπαν!
Τότε ήταν που ο Λιούμπομιρ Κοτλέμπα (τεχνικός διευθυντής της FIBA) δήλωνε εντυπωσιασμένος από τις εγκαταστάσεις του σταδίου που θα φιλοξενήσει τη διοργάνωση του Παγκοσμίου πρωταθλήματος εφήβων το 2015. Ευτυχώς, τότε δεν έβρεχε. Και ελπίζουμε να μην βασιζόμαστε στον καλοκαιρινό ήλιο της Ελλάδας σε ενάμισι χρόνο από τώρα…
