Παραμένει στο τιμόνι της Νήαρ Ηστ

Η εξαιρετική φετινή πορεία της Νήαρ είχε τη σφραγίδα του Δημήτρη Ρώσση, γι΄αυτό και ο σύλλογος αποφάσισε να διατηρήσει στην άκρη του πάγκου τον Ελληνα προπονητή και τη νέα σεζόν.

Η ανακοίνωση:
«Το Δ.Σ. του Α.Ο. Νήαρ Ηστ ανακοινώνει με μεγάλη χαρά την ανανέωση της συνεργασίας του, με τον προπονητή Δημήτρη Ρώσση, ο οποίος θα συνεχίσει να ηγείται της ανδρικής ομάδας και τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Η φετινή πορεία της ομάδας ξεπέρασε κάθε προσδοκία και αποτέλεσε μία από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις της χρονιάς. Με σκληρή δουλειά, πίστη, χαρακτήρα και ξεκάθαρη αγωνιστική ταυτότητα, η ομάδα μας παρουσίασε ένα σύνολο που κέρδισε τον σεβασμό και το χειροκρότημα όλων.
Ο coach Ρώσσης υπήρξε ο άνθρωπος που οδήγησε αυτή την προσπάθεια με συνέπεια, πάθος και καθημερινή αφοσίωση. Γι’ αυτό και η συνέχιση της κοινής μας πορείας αποτελεί φυσική εξέλιξη.
Προχωράμε με μεγαλύτερο πάθος για την συνέχεια!
Coach, πάμε να χτίσουμε μαζί τη νέα χρονιά!».