Στην Καισαριανή και κεκλεισμένων

ball-periergiΣτο κλειστό  της Νήαρ Ηστ θα διεξαχθεί το ματς της 2ης αγωνιστικής ανάμεσα στην ΑΕΚ και το Παγκράτι και μάλιστα κεκλεισμένων των θυρών όπως ενημέρωσε η ΕΟΚ.

Η ανακοίνωση:

«Σας ενημερώνουμε ότι ο αγώνας για τη 2η αγωνιστική του Πρωταθλήματος της Α2 Εθνικής Κατηγορίας Ανδρών, μεταξύ των Σωματείων ΑΕΚ-ΑΟ Παγκρατίου της 19/10/2013, θα διεξαχθεί ώρα 19.00 στο κλειστό γυμναστήριο Νήαρ Ηστ και θα τελεσθεί κεκλεισμένων των θυρών, μετά την υπ. Αρ. 548/12-04-2013 απόφαση του Πρωτοβάθμιου Μονομελούς Δικαιοδοτικού Οργάνου ΕΟΚ. Δικαίωμα εισόδου στο γήπεδο έχουν συνολικά τριάντα άτομα από το κάθε σωματείο και συγκεκριμένα οι αθλητές, οι δύο προπονητές, ο γιατρός, ο φυσιοθεραπευτής και 14 ακόμη άτομα, που αναγράφονται σε ειδική κατάσταση (Άρθρο 82, ομαδικές ύβρεις-8, Κανονισμών ΕΟΚ)».