Τη φανέλα του Πανελευσινιακού θα συνεχίσει να φορά ο Παύλος Γεραμάνης, που αποτέλεσε ένα βασικό γρανάζι της ομάδας την περασμένη σεζόν. Με τη διοίκηση και το προπονητικό επιτελείο να αναγνωρίζουν την προσφορά του και να του δίνουν τη δυνατότητα να συνεχίσει να φορά τη φανέλα των “σταχυοφόρων”.
“Ο Παύλος Γεραμάνης θα φοράει τη φανέλα του Πανελευσινιακού και τη νέα αγωνιστική περίοδο, για 2η συνεχή σεζόν. Με 152 πόντους (μ.ο. 6,6 ανά αγώνα), 13 εύστοχα τρίποντα αλλά και την πολλή και σημαντική δουλειά του μέσα στο παρκέ, αποτέλεσε ένα από τα βασικά εργαλεία του προπονητή, συμβάλωντας ενεργά στην επιτυχία της περσινής χρονιάς. Συνεχίζουμε μαζί. Με πίστη, σταθερότητα και στόχο να οδηγήσουμε τον Πανελευσινιακό ακόμα ψηλότερα. Παύλο, καλή αγωνιστική χρονιά χωρίς τραυματισμούς και με πολλές επιτυχίες!”, αναφέρει η ανακοίνωση του συλλόγου, ενώ ο παίκτης μετά την ολοκλήρωση της συμφωνίας δήλωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που θα βρίσκομαι στην οικογένεια του Πανελευσινιακού και τη νέα σεζόν. Ευχαριστώ τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη τους. Ανυπομονώ να ξεκινήσουμε τη νέα χρονιά και, με τη στήριξη του κόσμου μας, να κάνουμε όλοι μαζί ένα βήμα παραπάνω από ό,τι πετύχαμε πέρσι.”
